Doprava ZDARMA od 60€!

Podmienky ochrany osobných údajov

Zásady práce s Vašimi údajmi

 

Sme spoločnosť PANAKEIA SK s. r. o.

 

Prevádzkujeme e-shop na webových stránkach www.panakeia.sk

 

Pri predaji tovaru a prevádzkovaní našich webových stránok spracúvame niektoré osobné údaje.

 

Spracúvanie osobných údajov upravuje najmä nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) („GDPR“).

I. Spracúvanie osobných údajov

 

  1. Spracúvanie osobných údajov v prípade použitia kontaktného formulára

 

Pokiaľ nás kontaktujete v súvislosti s našimi produktami a službami, budeme pracovať s Vašimi kontaktnými údajmi, ktoré nám oznámite a to hlavne prostredníctvom kontaktného formulára. Sú to osobné údaje v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo.

 

Z akého dôvodu?

Na základe zaslaných osobných údajov Vás následne budeme kontaktovať v súvislosti s našou ponukou tovaru.

 

Na základe akého právneho základu?

Ide o spracúvanie na základe článku 6 ods. 1 písm. b) GDPR – plnenie zmluvy, resp. vykonanie opatrení pred uzavretím zmluvy na Vašu žiadosť.

 

Pokiaľ by ste nám tieto osobné údaje neposkytli, nebudeme môcť s Vami komunikovať za účelom uzatvorenia zmluvy o dodaní našich tovarov alebo poskytnutí našich služieb.

 

Ako dlho budeme osobné údaje spracúvať?

Pokiaľ nenadviažeme ďalšiu spoluprácu, Vaše osobné údaje budeme spracúvať najdlhšie 10 rokov od našej poslednej komunikácie.

 

  1. Spracúvanie osobných údajov v prípade nákupu

 

Pokiaľ u nás nakúpite, budeme pracovať s osobnými údajmi, ktoré od Vás potrebujeme na zabezpečenie uzatvorenia zmluvy o poskytnutí našich tovarov. Sú to hlavne fakturačné údaje: meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo, e-mail.

 

Z akého dôvodu?

Osobné údaje potrebujeme spracúvať, aby sme mohli splniť naše povinnosti vyplývajúce zo zmluvy – dodanie tovaru. Využitím kontaktných údajov budeme s Vami tiež komunikovať ohľadom stavu Vašej objednávky, prípadne ohľadom reklamácií alebo Vašich otázok.

 

Osobné údaje budeme ďalej spracúvať pre splnenie našich povinností, ktoré nám plynú zo všeobecne záväzných právnych predpisov (hlavne na účtovné a daňové účely, prípadne na vybavenie reklamácií.

 

Na základe akého právneho základu spracúvame osobné údaje?

Ide o spracúvanie na základe článku 6 ods. 1 písm. b) GDPR – plnenie zmluvy a článok 6 ods. 1 písm. c) GDPR – plnenie našej právnej povinnosti.

 

Pokiaľ by ste nám tieto osobné údaje neposkytli, nebudeme môcť s Vami uzatvoriť zmluvu o dodaní našich tovarov alebo poskytnutí našich služieb.

 

Ako dlho budeme osobné údaje spracúvať?

Počas dodania tovarov služieb a potom 10 rokov od posledného poskytnutia takých služieb alebo dodania tovaru.

 

  1. Newsletter (komerčná komunikácia)

 

Pokiaľ ste si u nás zakúpili tovar alebo služby a zároveň ste výslovne neodmietli zasielanie marketingových oznámení, použijeme Vašu e-mailovú adresu na zasielanie našich marketingových oznámení.

 

Na základe akého právneho základu?

Ide o spracúvanie na základe článku 6 ods. 1 písm. f) GDPR – naše oprávnené záujmy, ktorými sú marketingová komunikácii cielená na našich zákazníkov.

 

Ako dlho budeme osobné údaje spracúvať?

10 rokov od Vášho posledného nákupu. V prípade, ak nechcete naďalej dostávať naše marketingové oznámenia, môžete sa kedykoľvek odhlásiť prostredníctvom e-mailu alebo nás môžete kontaktovať na e-maile: zdraviezkopanic@zdraviezkopanic.sk

II. Kto sa k údajom dostane?

 

Vaše osobné údaje zostanú u nás. Napriek tomu pre nás pracujú niektoré spoločnosti alebo iné osoby, ktoré majú prístup k Vašim osobný údajom z dôvodu toho, že nám pomáhajú s chodom nášho e-shopu. Sú to:

 

  • prevádzkovateľ e-shopovej platformy Shoptet (spoločnosť Shoptet a.s., so sídlom Dvořeckého 628/8, Břevnov, 169 00, Praha 6, Česká republika, IČ: 289 35 675, zapísaná na Mestskom súde v Prahe, oddiel B vložka 25395

 

  • spoločnosti podieľajúce sa na expedícii tovaru: GLS (spoločnosť GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o, so sídlom Budča 1039, 962 33 Budča, Slovenská republika, IČO: 36624942), Zásielkovňa (spoločnosť Packeta Slovakia s. r. o, so sídlom Kopčianska 3338/82A, 851 01, Bratislava - mestská časť Petržalka, IČO: 48136999), Sloveská pošta (spoločnosť Slovenská pošta, a.s, so sídlom Partizánska cesta 9, 975 99, Banská Bystrica, IČO: 36631124).

 

  • spoločnosti podieľajúce sa na expedícii platieb: Global Payments (spoločnosť Global Payments s.r.o., ktorá podniká v Českej republike, so sídlom V Olšinách 626/80, Strašnice, 100 00 Praha 10, Česká republika, IČO: 042 35 452 zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 244453, konajúca na Slovensku prostredníctvom svojej organizačnej zložky Global Payments s.r.o., organizačná zložka, so sídlom na Vajnorská 100/B 831 04 Bratislava - Nové Mesto, IČO: 50 010 301, zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Bratislava I, oddiel Po, vložka 3016/B).

 

  • poskytovateľ e-mailingovej služby: Mailchimp

 

  • marketingová agentúra Daren&Curtis (daren & curtis, s.r.o., so sídlom Martinská 56, 821 05, Bratislava - mestská časť Ružinov., IČO: 36755311), Tostad (TOSTAD s. r. o. Jabloňová 13, 080 01, Prešov, IČO: 50715259).

  

Vaše osobné údaje sa ďalej môžu dostať k týmto ďalším subjektom:

 

Osobné údaje spracúvame aj mimo územia Európskej únie.

III. Čo by ste ďalej mali vedieť

 

V našej spoločnosti nemáme zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov.

 

V našej spoločnosti nedochádza k rozhodovaniu na základe automatického spracúvania či profilovania.

 

Pokiaľ by ste mali k osobným údajom otázky, kontaktujte nás na e-mailovej adrese zdraviezkopanic@zdraviezkopanic.sk alebo zavolajte na tel. č. +421948735144.

IV. Používanie súborov cookies

 

Cookies sú textové súbory obsahujúce malé množstvo informácií, ktoré sa pri návšteve našich webových stránok sťahujú do Vášho zariadenia. Súbory cookies sa následne pri každej ďalšej návšteve odosielajú späť na webovú stránku alebo inú webovú stránku, ktorá ich rozpozná.

 

Súbory cookies plnia rôzne úlohy, napríklad umožňujú efektívnu navigáciu medzi webovými stránkami, zapamätanie si Vašich preferencií a celkovo zlepšujú skúsenosť používateľa. Dokážu tiež zaistiť, aby reklamy zobrazované on-line boli lepšie prispôsobené Vašej osobe a Vašim záujmom.

 

Na webových stránkach používame nasledujúce cookies:

  • Nevyhnutné cookies: sú potrebné na prevádzku webových stránok, umožňujú napríklad prihlásiť sa do zabezpečených častí stránok a ďalšie základné funkčnosti stránok. Táto kategória cookies sa nedá zakázať.
  • Analytické/štatistické cookies: umožňujú nám napríklad rozpoznať a zistiť počet návštevníkov a sledovať, ako naši návštevníci používajú webové stránky. Pomáhajú nám zlepšovať spôsob, akým stránky fungujú, napríklad tak, že umožňujú používateľom ľahko nájsť to, čo hľadajú. Tieto súbory spúšťame iba s Vaším predchádzajúcim súhlasom.
  • Reklamné cookies: používajú sa na sledovanie preferencií a umožňujú zobraziť reklamu a ďalší obsah, ktoré najlepšie zodpovedajú vášmu záujmu a online správaniu. Tieto súbory spúšťame iba s Vaším predchádzajúcim súhlasom.

 

Upozorňujeme, že tretie strany (vrátane napr. poskytovateľov externých služieb) môžu taktiež používať cookies a/alebo pristupovať k údajom zhromažďovaným cookies na webových stránkach.

 

Používané súbory cookies:

Táto webstránka používa súbory cookies. Prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýza návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri mohli skombinovať informácie s ďalšími údajmi, ktoré vám môžu poskytnúť alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.

Cookies sú malé textové súbory, ktoré môžu byť použité webovými stránkami, aby mohli využívať skúsenosti.

Zákon hovorí, že môžeme ukladať súbory do nových zariadení, ak sú dostupné aj naďalej. Pri všetkých ostatných typoch súborov cookie potrebujeme váš súhlas.

Táto stránka používa rôzne typy cookies. Niektoré cookies sú tu umiestnené službami tretích strán, ktoré sa objavujú na našich stránkach.

Svoj súhlas so Zásadami cookies môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať na našu vlastnú novú technológiu.

Získajte viac informácií o tom, kto sme, ako nás môžete kontaktovať a ako informácie spracovávame osobné údaje v našich Zásadách ochrany osobných údajov.

 

 

Ďalšie informácie o cookies a ich aktuálny zoznam nájdete prostredníctvom jednotlivých internetových prehliadačov, najčastejšie v položke Nástroje pre vývojárov.

 

Súhlas môže byť vyjadrený prostredníctvom zaškrtávacieho políčka obsiahnutého v tzv. cookie lište. Súbory cookies môžete aj následne v nastavení svojho internetového prehliadača odmietnuť, alebo si nastaviť používanie iba niektorých.

 

            Potrebné

Potrebné súbory cookie pomáhajú vytvárať použiteľné webové stránky tak, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia stránok a prístup k chránenej oblasti webových stránok. Webové stránky nemôžu fungovať bez týchto súborov cookies.

Meno

Poskytovateľ

Účel

Platnosť do

Typ

_nss

glami.sk

Ensures visitor browsing-security by preventing cross-site request forgery. This cookie is essential for the security of the website and visitor. 

Session

HTTP Cookie

blog

www.zdraviezkopanic.sk

Čaká na schválenie

Persistent

HTML Local Storage

c

Leady

Used in order to detect spam and improve the website's security. 

5554 dní

HTTP Cookie

CONSENT [x2] 

Google
YouTube

Used to detect if the visitor has accepted the marketing category in the cookie banner. This cookie is necessary for GDPR-compliance of the website. 

2 rokov

HTTP Cookie

externalFontsLoaded

Google

This cookie is part of a bundle of cookies which serve the purpose of content delivery and presentation. The cookies keep the correct state of font, blog/picture sliders, color themes and other website settings.

29 dní

HTTP Cookie

language

www.zdraviezkopanic.sk

Saves the user's preferred language on the website.

1 rok

HTTP Cookie

PHPSESSID [x2] 

main.imservice.sk
www.zdraviezkopanic.sk

Preserves user session state across page requests.

Session

HTTP Cookie

SRV_ID

www.zdraviezkopanic.sk

This cookie is used in context with load balancing - This optimizes the response rate between the visitor and the site, by distributing the traffic load on multiple network links or servers. 

Session

HTTP Cookie

test_cookie

Google

Used to check if the user's browser supports cookies.

1 deň

HTTP Cookie

VISITOR_INFO1_LIVE

YouTube

Tries to estimate the users' bandwidth on pages with integrated YouTube videos.

179 dní

HTTP Cookie

YSC

YouTube

Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen.

Session

HTTP Cookie

ytidb::LAST_RESULT_ENTRY_KEY

YouTube

Stores the user's video player preferences using embedded YouTube video

Persistent

HTML Local Storage

yt-remote-cast-available

YouTube

Stores the user's video player preferences using embedded YouTube video

Session

HTML Local Storage

yt-remote-cast-installed

YouTube

Stores the user's video player preferences using embedded YouTube video

Session

HTML Local Storage

yt-remote-connected-devices

YouTube

Stores the user's video player preferences using embedded YouTube video

Persistent

HTML Local Storage

yt-remote-device-id

YouTube

Stores the user's video player preferences using embedded YouTube video

Persistent

HTML Local Storage

yt-remote-fast-check-period

YouTube

Stores the user's video player preferences using embedded YouTube video

Session

HTML Local Storage

yt-remote-session-app

YouTube

Stores the user's video player preferences using embedded YouTube video

Session

HTML Local Storage

yt-remote-session-name

YouTube

Stores the user's video player preferences using embedded YouTube video

Session

HTML Local Storage

Preferencie (1) 

Preferenčné súbory cookies umožňujú internetovú stránku zapamätať si informácie, ktoré spôsob, akým sa webová stránka chová alebo vyzerá, ako napr. váš preferovaný jazyk alebo región, v ktorom sa práve nachádzate.

Meno

Poskytovateľ

Účel

Platnosť do

Typ

poptin_previous_url

Poptin

Determines whether the user has made any subscriptions on the website, so that the website does not show subscription forms to the user, which already have been filled out. 

1 deň

HTTP Cookie

 

Štatistiky

Štatistické súbory cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby pochopili, ako anonymné návštevníkmi webových stránok prostredníctvom webových stránok a hlásení informácií.

Meno

Poskytovateľ

Účel

Platnosť do

Typ

_hjAbsoluteSessionInProgress

Hotjar

This cookie is used to count how many times a website has been visited by different visitors - this is done by assigning the visitor an ID, so the visitor does not get registered twice.

1 deň

HTTP Cookie

_hjFirstSeen

Hotjar

This cookie is used to determine if the visitor has visited the website before, or if it is a new visitor on the website.

1 deň

HTTP Cookie

_hjIncludedInPageviewSample

Hotjar

Used to detect whether the user navigation and interactions are included in the website’s data analytics. 

1 deň

HTTP Cookie

_hjIncludedInSessionSample

Hotjar

Registers data on visitors' website-behaviour. This is used for internal analysis and website optimization. 

1 deň

HTTP Cookie

_hjSession_#

Hotjar

Collects statistics on the visitor's visits to the website, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been read.

1 deň

HTTP Cookie

_hjSessionUser_#

Hotjar

Collects statistics on the visitor's visits to the website, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been read.

1 rok

HTTP Cookie

_hjTLDTest

Hotjar

Registers statistical data on users' behaviour on the website. Used for internal analytics by the website operator. 

Session

HTTP Cookie

_ga

Google

Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website.

2 rokov

HTTP Cookie

_ga

Google

Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website.

2 rokov

HTTP Cookie

_ga_#

Google

Used by Google Analytics to collect data on the number of times a user has visited the website as well as dates for the first and most recent visit. 

2 rokov

HTTP Cookie

_gat

Google

Used by Google Analytics to throttle request rate

1 deň

HTTP Cookie

_gcl_au

Google

Used by Google AdSense for experimenting with advertisement efficiency across websites using their services. 

3 mesiacov

HTTP Cookie

_gid

Google

Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website.

1 deň

HTTP Cookie

 

 

Marketing

Marketingové súbory cookies sa používajú na sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné a pútavé pre jednotlivých užívateľov, a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.

Meno

Poskytovateľ

Účel

Platnosť do

Typ

_fbc

Meta Platforms, Inc.

This cookie is used by Facebook to target advertisement based on user behavior and preferences across multiple websites. The cookie contains an encrypted ID which allows Facebook to identify the user across websites. 

3 mesiacov

HTTP Cookie

glm_usr

glami.sk

Collects visitor data related to the user's visits to the website, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been loaded, with the purpose of displaying targeted ads.

1 rok

HTTP Cookie

glm_usr_tmp

glami.sk

Collects visitor data related to the user's visits to the website, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been loaded, with the purpose of displaying targeted ads.

1 rok

HTTP Cookie

i/jot/embeds

Twitter Inc.

Sets a unique ID for the visitor, that allows third party advertisers to target the visitor with relevant advertisement. This pairing service is provided by third party advertisement hubs, which facilitates real-time bidding for advertisers.

Session

Pixel Tracker

leady_session_id

Leady

Tracks the individual sessions on the website, allowing the website to compile statistical data from multiple visits. This data can also be used to create leads for marketing purposes.

Session

HTTP Cookie

leady_tab_id

Leady

Used in context with behavioral tracking by the website. The cookie registers the user’s behavior and navigation across multiple websites and ensures that no tracking errors occur when the user has multiple browser-tabs open. 

Persistent

HTML Local Storage

PAPVisitorId

Dognet

Used for targeted ads and to document efficacy of each individual ad.

1 rok

HTTP Cookie

PAPVisitorId

Dognet

Registers how the user has reached the website to enable pay-out of referral commission fees to partners.

1 rok

HTML Local Storage

tr

glami.sk

Used by Facebook to deliver a series of advertisement products such as real time bidding from third party advertisers.

Session

Pixel Tracker

yt.innertube::nextId

YouTube

Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen.

Persistent

HTML Local Storage

yt.innertube::requests

YouTube

Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen.

Persistent

HTML Local Storage

_fbp

Meta Platforms, Inc.

Used by Facebook to deliver a series of advertisement products such as real time bidding from third party advertisers.

3 mesiacov

HTTP Cookie

ads/ga-audiences

Google

Used by Google AdWords to re-engage visitors that are likely to convert to customers based on the visitor's online behaviour across websites.

Session

Pixel Tracker

collect

Google

Used to send data to Google Analytics about the visitor's device and behavior. Tracks the visitor across devices and marketing channels.

Session

Pixel Tracker

gp_g

www.glami.sk

Registers how the user has reached the website to enable pay-out of referral commission fees to partners.

Session

HTTP Cookie

gp_s

www.glami.sk

Unique id that identifies the user's session.

29 dní

HTTP Cookie

IDE

Google

Used by Google DoubleClick to register and report the website user's actions after viewing or clicking one of the advertiser's ads with the purpose of measuring the efficacy of an ad and to present targeted ads to the user.

1 rok

HTTP Cookie

pagead/1p-user-list/#

Google

Tracks if the user has shown interest in specific products or events across multiple websites and detects how the user navigates between sites. This is used for measurement of advertisement efforts and facilitates payment of referral-fees between websites.

Session

Pixel Tracker

pagead/landing [x2] 

Google

Collects data on visitor behaviour from multiple websites, in order to present more relevant advertisement - This also allows the website to limit the number of times that they are shown the same advertisement. 

Session

Pixel Tracker

 

 

Nezaradené (6) 

Nezaradené súbory cookies sú cookies, ktoré práve zaraďujeme, spoločne s poskytovateľmi jednotlivých súborov cookies.

Meno

Poskytovateľ

Účel

Platnosť do

Typ

_TCC

track.imservice.sk

Čaká na schválenie

5 rokov

HTTP Cookie

_TCC_ce

track.imservice.sk

Čaká na schválenie

1 deň

HTTP Cookie

_TCC_is

track.imservice.sk

Čaká na schválenie

Persistent

HTML Local Storage

_TCC_p

track.imservice.sk

Čaká na schválenie

1 deň

HTML Local Storage

db-w

www.zdraviezkopanic.sk

Čaká na schválenie

1 deň

HTTP Cookie

rt

glami.sk

Čaká na schválenie

Session

Pixel Tracker

 

Ďalšie informácie o cookies a ich aktuálny zoznam nájdete prostredníctvom jednotlivých internetových prehliadačov, najčastejšie v položke Nástroje pre vývojárov.

 

Súhlas môže byť vyjadrený prostredníctvom zaškrtávacieho políčka obsiahnutého v tzv. cookie lište. Súbory cookies môžete aj následne v nastavení svojho internetového prehliadača odmietnuť, alebo si nastaviť používanie iba niektorých.

 

Ďalšie informácie o správe cookies v jednotlivých prehliadačoch nájdete na nasledujúcich odkazoch:

V. Vaše práva v súvislosti so spracúvaním osobných údajov

 

Nariadenie GDPR vám dáva okrem iného právo obrátiť sa na nás a chcieť informácie, aké Vaše osobné údaje spracúvame, vyžiadať si u nás prístup k týmto údajom a nechať ich aktualizovať alebo opraviť, poprípade požadovať obmedzenie spracúvania, môžete požadovať kópiu spracúvaných osobných údajov, požadovať po nás v určitých situáciách výmaz osobných údajov a v určitých prípadoch máte právo na ich prenositeľnosť. Proti spracúvaniu na základe oprávneného záujmu je možné vzniesť námietku.

 

Ak si myslíte, že s údajmi nezaobchádzame správne, máte právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je v našej jurisdikci UOOU SR, alebo sa obrátiť na súd.

 

Tieto zásady sú účinné od 1.2.2022

FAQ - často kladené otázky
Objednávky
Do koľkých dní od zaplatenia objednávky ju expedujete?

S radosťou Vám oznamujeme, že ak nám vašu objednávku doručíte do 14:00, v ten istý deň ju pre vás pripravíme k odoslaniu. Snažíme sa byť čo najrýchlejší, aby ste svoj balíček dostali bez zbytočného čakania. Tešíme sa na vašu objednávku a dúfame, že vás naša promptnosť poteší.

Chcem vyplatiť objednávku prevodom, ale nenašiel som potrebné údaje na úhradu. Ako mám postupovať?

Pokiaľ by ste chceli vašu objednávku uhradiť prevodom, žiadame Vás aby ste sa s nami spojili. Neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísle +421 948 735 144, prípadne nám napíšte na e-mail zdraviezkopanic@zdraviezkopanic.sk. Hneď ako nám dáte vedieť, pripravíme a zašleme vám zálohovú faktúru s potrebnými informáciami k úhrade. Tešíme sa na vašu spoluprácu a sme tu pre vás, aby sme vám vždy vyšli v ústrety.

Objednávku som už vytvoril/a, ale chcel by som dodatočne pridať alebo odobrať tovar. Je to možné?

Samozrejme, vašu požiadavku na zmenu objednávky je možné vybaviť. Ak by ste chceli do objednávky niečo pridať alebo z nej niečo odstrániť, neváhajte nás kontaktovať. Sme tu pre vás na telefónnom čísle +421948735144 alebo nás môžete pohodlne dosiahnuť aj prostredníctvom e-mailu na adrese zdraviezkopanic@zdraviezkopanic.sk. Tešíme sa na vašu spätnú väzbu a radi vám pomôžeme s akýmikoľvek úpravami vašej objednávky.

Dá sa tovar objednať aj telefonicky?

Samozrejme, neváhajte nás kedykoľvek zavolať na telefónne číslo +421948735144. Radi Vám poskytneme potrebné informácie, poradíme s výberom tovaru a pomôžeme vytvoriť objednávku priamo po telefóne. Tešíme sa na Váš hovor!

Ponúkate aj veľkoobchodnú spoluprácu?

Samozrejme, radi Vám ponúkneme možnosť veľkoobchodnej spolupráce. Pre bližšie informácie a dohodnutie podrobností nás neváhajte kontaktovať. Môžete nám zaslať e-mail na adrese albi@zdraviezkopanic.sk, alebo nás môžete priamo zavolať na telefónne číslo +421915552518. Tešíme sa na našu budúcu spoluprácu!

Produkty
Akú majú vaše produkty dobu spotreby?

Naše produkty sú vyrábané s láskou a pozornosťou, pričom dbáme na to, aby sme ich vytvárali v malých šaržiach. Týmto spôsobom zabezpečujeme ich maximálnu čerstvosť a kvalitu. Trvanlivosť našich produktov sa líši v závislosti od ich zloženia. Produkty obsahujúce vodnú zložku, ako sú napríklad denné krémy, sú určené na spotrebu do 12 mesiacov od otvorenia. Na druhej strane, výrobky bez vodnej zložky, ako sú telové oleje či balzamy, si zachovávajú svoje vlastnosti až po dobu 24 mesiacov. Veríme, že si náš prístup a starostlivosť o kvalitu výrobkov obľúbite a budú Vám slúžiť k plnej spokojnosti.

Ako mám vašu kozmetiku skladovať?

Chcete vedieť, ako najlepšie uchovávať našu kozmetiku, aby vám dlho slúžila v najlepšej kondícii? Pre vaše pohodlie sme na obal každého nášho produktu umiestnili sekciu "Skladovanie", kde nájdete všetky potrebné informácie. Odporúčame vám, aby ste sa týmto pokynom riadili, aby vaša kozmetika zostala čo najdlhšie svieža a účinná. Ak máte akékoľvek otázky ohľadom skladovania, neváhajte sa na nás obrátiť. Radi vám pomôžeme!

Odkiaľ pochádzajú suroviny, ktoré používate na výrobu kozmetiky?

Naše kozmetické produkty sú vytvorené z kvalitných surovín, ktoré primárne získavame z rôznych častí Európy. Dôvod je jednoduchý – Slovensko, hoci je našou domovinou, nemá vždy dostupné tie aktívne látky, ktoré sú potrebné pre vysokú kvalitu našej kozmetiky. Napriek tomu, vždy keď máme príležitosť podporiť lokálnych dodávateľov a získať potrebné ingrediencie priamo z domáceho prostredia, s radosťou tak urobíme. Veríme v silu miestnej spolupráce a snažíme sa byť verní tomuto princípu, kedykoľvek to len je možné.

Je vaša kozmetika testovaná na zvieratách?

Zaujíma vás, či sa naša kozmetika testuje na zvieratách? S radosťou vám môžeme potvrdiť, že ani suroviny, ani konečné výrobky našej značky nie sú počas žiadnej fázy výrobného procesu testované na zvieratách. Záleží nám na dobrej pohode všetkých živých bytostí a snažíme sa o to, aby naša kozmetika bola nielen kvalitná, ale aj eticky nezávadná.

Platba a doručenie
Aká je výška poštovného?

Chcete vedieť, koľko budete platiť za poštovné? Cena za doručenie vašej zásielky sa líši v závislosti od toho, ktorú prepravnú službu si zvolíte. S kuriérskou službou GLS vás poštovné vyjde na 3,50 €, zatiaľ čo pri využití služieb Zásielkovne to bude 4,50 €. Máme pre vás však skvelú správu! Ak u nás nakúpite tovar v hodnote nad 60 €, poštovné neplatíte. Doručenie vašej objednávky bude úplne zdarma!

Kedy dostanem svoju objednávku?

Sme tu, aby sme vám objednávku doručili v čo najkratšom možnom čase – a naše pozitívne recenzie na Heureke sú toho dôkazom. Zvyčajne vašu objednávku expedujeme do 48 hodín od jej zaplatenia alebo potvrdenia dobierky. Sme tu pre vás a tešíme sa, že vám môžeme čo najskôr priniesť vaše vytúžené produkty.

Je možný aj osobný odber?

Samozrejme, môžete si svoju objednávku vyzdvihnúť osobne, avšak je potrebné ju predtým uhradiť. Tešíme sa na vašu návštevu na adrese Žabinská 2, 911 05 Trenčín, kde si môžete prísť pre svoj balíček. Sme tu pre vás každý pracovný deň od 8:00 do 16:00. Tešíme sa na stretnutie s vami!

Posielate objednávky aj do Českej republiky a zahraničia?

Samozrejme, s radosťou expedujeme objednávky aj do Českej republiky a ostatných krajín Európy. Pri realizácii vašej objednávky jednoducho zvoľte cieľovú krajinu v sekcií pre výber spôsobu dopravy. Upozorňujeme, že pre zásielky smerujúce mimo územia Slovenska je potrebné objednávku zaplatiť vopred. Tešíme sa na vašu objednávku a veríme, že budete s našimi službami spokojní.

Prírodná kozmetika PANAKEIA
Čo je to PANAKEIA?

Ste zvedaví, kto sa skrýva za menom PANAKEIA? Táto krásna grécka bohyňa je symbolom liečiteľského umenia a je známa ako "všeliečiteľka". Je inšpiráciou pre našu rodinnú značku, ktorú sme s láskou a úctou k tradičným hodnotám zdravia a harmónie pomenovali práve po nej. Veríme, že ako Panakeia kedysi prinášala uzdravenie a nádej, aj naše produkty prinesú do vášho života viac zdravia a pohody. Pridajte sa k nám a objavte kúzlo starovekého umenia liečby v modernom šate!

Vyrábate kozmetiku doma?

Je dôležité vedieť, že domáca výroba kozmetických produktov nie je v súlade so zákonom, pokiaľ neprebieha v akreditovaných priestoroch alebo laboratóriách. Predstavte si, že by sa kozmetika tvorila v bežnej kuchyni, kde sa len pred chvíľou pripravovali pokrmy. Určite by to nebolo príjemné, ani hygienické, však? Preto sme hrdí na to, že naša kozmetika pochádza z profesionálneho prostredia. Všetky naše produkty sú vyrábané s láskou a precíznosťou vo vlastnej výrobni v Trenčíne, kde dbáme na najvyššie štandardy kvality a čistoty. Veríme, že si našu starostlivosť o kvalitu a bezpečnosť vážite rovnako ako my.

Starostlivosť o pleť
Ako vyzerá základná starostlivosť o pleť?

V prvom rade by ste mali vedieť, aký máte typ pleti a zohľadniť samozrejme aj vek Základom vašej každodennej rutiny by malo byť takéto poradie 1.čistenie pleti 2. tonizácia pleti 3. ľahké hydratačné sérum 4. hydratácia pleti/ochrana/regenerácia pleti Ak sa líčite, samozrejmosťou je ďalší samotný krok a tým je odlíčenie. Ak už máte osvedčený a v správnom poradí zaužívaný každodenný rituál, môžete svoju každodennú rutinu rozšíriť o produkty zamerané na daný problém(akné, vrásky, pigmentové škvrny). Doba používania produktov , aby sa vám osvedčil je minimálne 6 týždňov.

Ako sa starať o problematickú pleť?

Základom starostlivosti o problematickú a mastnú pleť so sklonom k začervenaniu, akné je pravidelné čistenie s produktami na to určenými, s obsahom protizápalových a upokojujúcich zložiek v podobe hĺbkovo čistiacich masiek, odličovacích olejov či gélov. V dôsledku nadprodukcie kožného mazu dochádza k upchatiu pórov, k tvorbe čiernych bodiek, akné a zápalom. Pravidelné čistenie pleti je ten správny krok ako začať pleť ošetrovať už počas umývania. Ďalším krokom a veľmi dôležitým je tonizácia pleti, kde môžete zvoliť pleťové tonikum práve na to určené alebo kvetovú či bylinnú vodu. Tonizáciou dodáte do pleti aktívne látky a pripravíte ju na vstrebanie účinných látok v nasledujúcom kroku. Následne môžete naniesť na pleť pleťový krém určený na ošetrenie mastnej , problematickej pleti alebo pleťové sérum. Lokálne viete na vyrážky a akné tiež aplikovať potrebné zložky v podobe gélov či rollonov a to najlepšie na noc.

Aké produkty sú vhodné na problematickú, mastnú pleť? Je vhodná aj pre teenagerov?

Čo sa týka výberu produktov na mastnú, problematickú či aknóznu pleť, siahnuť by ste mali po prípravkoch obsahujúcich protizápalové a upokojujúce ingrediencie pre dosiahnutie želaného efektu a tým je zdravšia pleť. Vynikajúce produkty na ošetrenie takejto pleti sú s obsahom prírodnej látky Blue tansy-prírodný modrý olej s chamazulénom, ktorý má naozaj silné protizápalové účinky, redukuje začervenanie a vyrovnáva hladinu mazu vo vašej pleti. Dračia krv je takisto skvelým pomocníkom v boji proti akné, mastnej a dokonca aj zmiešanej pleti vďaka svojím antibakteriálnym, protiplesňovým, regeneračným a protizápalovým účinkom. Všetky naše produkty určené na ošetrenie tohto typu pleti nájdete v kategórii mastná a problematická pleť. Všetky naše produkty môžu používať aj teenageri vďaka čisto prírodnému zloženiu.

Je dôležitá tonizácia pleti?

Tonizácia pleti by mala byť neoddeliteľná súčasť vašej starostlivosti o pleť. Začlenenie pleťových toník dokáže efektívne zlepšiť stav aj zdravie pleti a riešiť niektoré špecifické problémy ako je anti-aging, rovnováha či zapálené časti pokožky a na druhej strane vám pomôžu s hydratáciou , vyživením a dokonca zjednotením pleti. Pleťové toniká sa používajú ako následný krok po čistení pleti.Na pleťové tonikum môžete naniesť váš obľúbený pleťový krém či sérum.

Prečo je dôležitá správna postupnosť produktov pri ošetrovaní pleti?

Poradie pleťových produktov pri starostlivosti o pleť zohráva veľkú úlohu a to z dôvodu vyťaženia aktívnych látok pre efekt zdravšej a krajšej pleti. Poradie pri skincare rutine by malo vyzerať takto: 1.čistenie pleti, kedy je pleť čistá a pripravená na absorbovanie látok 2.tonizácia pleti, kedy ju dočistíte, zvlhčíte a pripravíte na absorpciu aktívnych látok 3. ľahké pleťové séra-prednosť má vždy produkt s ľahšou konzistenciou a preto sú vhodné séra na vodnej či gélovej báze 4.očný krém /denný alebo nočný/ 5. denný krém, následne ochrana SPF, make-up a pri večernej skincare rutine nočný krém Pri večernej rutine pred prvým krokom pleť odlíčime a na záver použijeme pleťové olejové sérum alebo pleťový olej pre lepší efekt a riešenie pleťových požiadaviek.

Aký je rozdiel medzi ľahkými hydratačnými a olejovými sérami?

Ľahké hydratačné séra sa používajú na tonizovanú pleť, vďaka svojej jemnej a ľahkej textúre sa okamžite vstrebajú a dodajú pleti potrebnú hydratáciu alebo aktívnu zložku, na ktoré je účelovo vytvorené. Naopak, pleťové olejové séra sa používajú ako posledný krok vašej každodennej rutiny , na ľahký pleťový krém a tak uzamknú všetky aktívne látky a aj vlhkosť v pleti. Náš tip: ak trpíte veľmi suchou pleťou, môžete primiešať pár kvapiek vášho obľúbeného olejového séra aj do nočného krému a tak aplikovať.

Kedy mám naniesť pleťové olejové sérum alebo pleťový olej?

Pleťové olejové séra obsahujú molekuly rôznych veľkostí , ktoré podporujú fungovanie povrchového lipidového plášťa pod povrchom pleti. Preto je najefektívnejšie použiť sérum na baze oleja alebo pleťový olej ako záver vášho ošetrenia. Pleťové olejové sérum môžete podľa potreby použiť aj pri rannej starostlivosti, avšak musíte vyčkať dostatok času pre jeho vstrebanie . Hlavným cieľom olejových produktov je vyživenie a posilnenie ochrannej bariéry, uzamknutie vlhkosti , omladenie a prevencia pleťových problémov rôzneho druhu., napr. hyperpigmentácia. Pleťové olejové séra sú koncentrované zmesi prírodných olejov, rastlinných výťažkov, vitamínov Existujú aj nočné pleťové séra vyvinuté priamo na nočné ošetrenie a svojím zložením dokážu nahradiť nočnú starostlivosť. Tá istá postupnosť nanášania platí aj pri pleťových produktoch.

Aké má účinky Retinol a môžem s ním ísť na slnko?

Retinol, bežne známy ako vitamín A je vysoko účinná zložka v boji proti vráskam, stimuluje syntézu kolagénu v pleti, pigmentácii, redukuje výskyt jaziev po akné, regeneruje pleť, podporuje jasnejšiu a jednotnejšiu pleť. Prípravky s obsahom Retinolu sa používajú na nočné ošetrenie, pretože nie je vhodný pri styku so slnečným žiarením. Ráno by ste mali vyčistiť pleť od zvyškov retinolu z večerného ošetrenia a použiť denný pleťový krém s SPF. Retinol je však aj skvelý parťák s vitamínom C. Ak chcete jeho účinky zvýšiť a dopriať vašej pleti to najlepšie, zaraďte do vašej starostlivosti ráno denný krém alebo pleťové sérum s vitamínom C .V ponuke máme Kopaničiarsku žehličku s vitamínom C alebo pleťové sérum pleťový krém Magic Nature. Naše produkty Panakeia obsahujú vysoko stabilný v oleji rozpustný ester vitamínu C. Má vynikajúcu penetráciu do pokožky a v dôsledku toho ponúka zvýšenú ochranu proti UV. Keď je pokožka vystavená UV žiareniu zo slnka, dochádza k produkcii voľných radikálov a tie poškodzujú membrány buniek pokožky a aktivujú enzýmy, ktoré rozkladajú kolagén a elastín.

Umývajú sa pleťové prípravky na čistenie po aplikácii?

Samozrejme, všetky produkty určené na čistenie pleti ako sú hľbkovo čistiace balzamy, cleansing balmy, odličovacie oleje, multifunkčné balzamy, čistiace gély a peny treba po aplikácii a následnom pôsobení umyť vlažnou vodou. Budete mať za sebou prvý krok vašej každodennej rutiny a môžete pokračovať v tonizácii a vrstvení aktívnych pleťových produktov.

Treba použiť ešte iný produkt na pleť po odlíčení dvojfázovým odličovačom alebo iným produktom na odlíčenie?

Samotné odličovanie či už dvojfázovým odličovačom alebo iným odličovacím produktom je samotným krokom pri večernej skincare rutine. Ak už máte odlíčený make-up, špirálu aj pery, nasleduje čistenie pleti, tonizácia a aplikovanie pleťových sér a krémov v postupnosti od najľahšej po olejovú textúru.

Kedy budem vidieť výsledky po začatí používania produktu?

Po týždni používania pleťového produktu určite neuvidíte želaný efekt a ani na trhu nenájdete taký produkt, ktorý by splnil takéto vaše očakávanie. Prečo? Na to, aby mohli pleťové či telové produkty ukázať, čo vedia a ako fungujú nestačia dni. Ak bojujete s daným problémom možno aj roky, netreba očakávať výsledky po pár dňoch . Dôležitá je preto dôkladná pravidelnosť a trpezlivosť. Niektoré produkty potrebujú niekoľko týždňov, dokým dokážu zmierniť problém a iné zasa vedie mať okamžitý účinok. Ako príklad si môžeme uviesť ovocné AHA kyseliny , ktoré potrebujú až niekoľko mesiacov pre viditeľný efekt. Čo sa týka pocitu hydratácie, sú na výber naozaj produkty, ktoré okamžite zreteľne dodajú pleti pocit sviežosti. Naopak ,ak riešite problém s pigmentovými škvrnami, môže to byť otázka pár mesiacov ale určite sa netreba vzdávať. Zlatou strednou cestou sú vhodne zvolené pleťové prípravky, pravidelnosť a trpezlivosť.

Čo s pigmentovými škvrnami? Ktorý produkt si mám vybrať?

Pigmentové škvrny a fľaky sa objavujú v každom veku. Najlepším krokom ako sa im vyhnúť je prevencia vo forme silných antioxidantov ako je vitamín C alebo astaxantín ako podpora ochrany pred UV žiarením. Takisto treba do každodennej starostlivosti zaradiť pleťové prípravky s SPF, ktoré by ste mali na pleť naniesť ešte pred použitím make-upu. Ak už pigmentové škvrny máte, vhodné by bolo sa zamerať na dlhodobú a poctivú elimináciu s vhodnými produktami. Základným krokom je opäť pravidelné čistenie a jemný peeling..K čisteniu pleti môžete použiť aj konjakovú špongiu, ktorá šetrne odstráni z pleti zvyšky balzamu a zároveň pleť jemne premasíruje. . Šípkový olej, Opunciový olej, Bakuchiol, Retinol, ovocné AHA kyseliny – tieto všetky zložky pomáhajú v boji proti pigmentovým škvrnám a mali by ste ich hľadať v zložení produktov určených na riešenie pigmentových škvŕn.

Viete odporučiť niečo na jazvy po akné?

Jazvy po akné nie je možné úplne odstrániť, ale je možné výrazne ich obmedziť a zjemniť, aby boli menej viditeľné. Dôležité je predchádzať tvorbe jaziev po akné a to tým, že nebudete vyrážky vytláčať a ani inak do nich zasahovať. Pravidelná hydratácia pleti zaistí lepšie hojenie , skvelou voľbou je aj kolagén. AHA a BHA kyseliny podporujú exfoliáciu a následnú regeneráciu pleti, zlepšujú celkový vzhľad jaziev po akné. Pleťové séra s vitamínom C, alebo aj vitamín E rozjasnia pleť a napomôžu zosvetliť tmavé fliačiky , napomáhajú regenerácii. Veľmi nápomocný vie byť šípkový a ricínový olej, aloe vera a v neposlednom rade bakuchiol a retinol. Všetky tieto účinné zložky pomáhajú pleti s nedokonalosťami, ale chce to naozaj trpezlivosť a dôslednosť.

Tinktúry
Môžu tinktúry užívať aj deti?

Čo sa týka užívania tinktúr pre deti, malo by byť na etikete napísané odporúčané dávkovanie pre deti. Ak tam nie je a je napísané, že je nevhodné pre deti, neodporúčame tinktúry podávať deťom. V prípade potreby môžete užívanie tinktúr prekonzultovať s ošetrujúcim lekárom a ten vám vie odporučiť , či je vhodné užívanie tinktúry a aké je vhodné dávkovanie.

Koľko tinktúr môžem kombinovať?

V našom e-shope nájdete bylinné tinktúry, vymacerované prevažne z častí alebo celých bylín. Pri tomto type tinktúr, pokiaľ sa nejedná o tinktúry vyrobené z púčikov rastlín( gemnoterapia) môžete naraz kombinovať 2-3 jednozložkové tinktúry. Tinktúry by sa mali užívať aspoň pol hodinku pred jedlom a s odstupom medzi sebou aspoň 10 minút podľa určeného dávkovania na etikete.

Starostlivosť o vlasy
Aké produkty mi pomôžu pri nadmernom vypadávaní vlasov?

Nadmerné Vypadávanie vlasov môže mať rôznu príčinu a medzi najčastejšie príčiny patrí dedičnosť, hormonálna nerovnováha u žien aj mužov, nedostatok vitamínov a minerálov, oslabená funkcia obličiek, nadmerný stres či ročné obdobia(jar, jeseň) Na prvom mieste by ste si mali doplniť vitamíny skupiny B, D, E,zinok,biotín,železo a dodržiavať zdravšiu stravu, ktorá je bohatá na ovocie aj zeleninu, orechy, rôzne semená. U žien s hormonálnou nerovnováhou pri nadmernom vypadávaní vlasov odporúčame tinktúru Ceres a vo všeobecnosti by ste mali siahnuť po Žihľave dvojdomej. Môžete ju kombinovať aj vnútorne spolu s prípravkami na vonkajšie použitie. Nadmernému vypadávaniu vlasov viete zabrániť aj správnou starostlivosťou spolu s vhodnými vlasovými prípravkami . Výborné na podporu rastu vlasov a zabráneniu vypadávania je set Regebasil. Prírodné šampóny z chmeľu a lopúchu a takisto aj vlasové séra a toniká vedia byť veľmi nápomocné pri riešení tohto problému a vlasy vám pravidelným používaním spevnejú , zhustnú a zabraňujú vypadávaniu.

Starostlivosť o očné okolie
Aký produkt je vhodný na kruhy a vačky pod očami?

Jedným z faktorov, ktoré spôsobujú vačky či kruhy pod očami je aj vek, pretože s pribúdajúcimi rokmi sa pokožka okolo očí stenčuje. Včasná a dôkladná starostlivosť o toto okolie je veľmi dôležitá a dokážete predchádzať výrazným vráskam či kruhom. V ponuke máme šípkový očný balzam Štramanda, ktorý zlepšuje vzhľad jemných vrások, výborne hydratuje a osviežuje očné okolie. Ak vás trápia kruhy a vačky pod očami, siahnite po očnom balzame Dovi dopo monokle, ktorý vďaka svojej receptúre spomaľuje starnutie pokožky okolo očí, rozžiari pokožku, redukuje tmavé kruhy a má anti-age efekt.

Napísali o nás
Forbes logo
Startitup logo
Pravda logo
Trend logo
Nový Čas
Topky logo
Predajňa je otvorená
Dnes 9:00-18:00
Skryť
Navštívte nás osobne
ČasPauza
Po9:00 - 18:00-
Ut9:00 - 18:00-
St9:00 - 18:00-
Št9:00 - 18:00-
Pi9:00 - 18:00-
SoZatvorené-
NeZatvorené-
Nechcem už zobrazovať
Jána Hollého 11, 91105, Trenčín